غروب الشمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

غروب الشمس

منتدى شبابي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هيفا تقول تامر حسني.........

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوته ستايل
مشرف
مشرف
بنوته ستايل

انثى

هيفا تقول تامر حسني......... Empty
مُساهمةموضوع: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2007 5:06 pm

هاي ازيكو يا احلى اعضاء في الكون انا النهارده سمعت خبر في قناه الجرس و التفاصيل كالتالي:
رئيسه قناه الجرس الي هيه مدام نضال الاحمديه بتقول :
انا بعشق صوت تامر و بحب اسمعه عشان عنده احساس غير كل المطربين التانيين بيخلين استرجع شبابي بس نصيحتي ليه انو يبعد هن هيفا عشان هيه مش فنانه و هيه عشان شافته حليوة و زيي القمر عايزة تتجوزو زيي عادتها (سبحان الله هههههه)
سالوها كمان مين الي قلك انو هيفا عايزة من تامر انو يتجوزها ؟؟: ردت:
ده باين عشان هيه راحت ع مصر مخصوص عشان تحضر العرض الخاص للفيلم بتاعو الجديد عمر و سلمى . و انا عايزة اقول لهيفا تامر قد ابنك ( ) مينفعش تستغلي براءته في الحجات دي ( ههههههه دي شبه خناقات الصغيرين).
و سألوها كمان عن رايها في ألبوم يا بنت الايه و قالت:
اكتر من هاااااااااااااااااااااااااااايل عشان جمع جميع انواع الاغاني و انا حبيت اغنيه عرفت الي فيها و ارجعلي موووووووووووووووووووت و بتمنالو التوفيق.
و الفيلم:
عمر و سلمى انا اكيد حضرتلو من اسبوع لما كنت بمصر .و عنجد تامر كان هايل في طريقه تمثيله و انا حسيت انو طبيعي كانو حقيقه مش بيمثيل . و الاخراج و التصوير كمان هايل اما الفنانه مي عز الدين فكانت كتييييييير لايقه ع الدور و على تامر برضه بس عندي عتاب الي هو: بليييييييييييييز يا تامر متجبشي تاني ميس حمدان تمثل معاك عشان دي بعيده عن التمثيل خالص و انا من خبرة الطويله في مجال الفن اكتشفت انو الي بيقلد عمرو ما ينجع و لو انت بتفضلها عن التانيات قلها تتدرب كويس عشان متكنشي بعيده عن الدور زي ما كانت بعيده عن شخصيه فرح .

طبعا اتخانقو براحتكو و انا عايزة اقول انو هيفا ست عارفه حدودها و طبعا هيه فنانه و من النجوم الي بنحبهم و الي كمان وقفو جمب تامر في ازمتو و على فكرة تامر شرقي و راجل جدع جدا و مش هو الي ممكن يتجوز غصبا عنو
و شعارنا دايما : الفل ع الفل تامر سيد الكل

متنسوش الردودlol!
روبي
عضو نشيط
عضو  نشيط
روبي

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 3:48 pm

ييييييييييي مين كاينة دي هيفا لتكلم تامر هيك يييييييي بكرها
روبي
عضو نشيط
عضو  نشيط
روبي

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 3:48 pm

ليك واو ال شو ها مسخرة
razan
مشرف
مشرف
razan

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 4:22 pm

ههههههههههههههههههههههه ..ال هيفا
بنوته ستايل
مشرف
مشرف
بنوته ستايل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 4:58 pm

يا جماعه مشكورين على ردودكم بس ما بدنا نشتم اي حدا بمواضيعنا حتى لو كانت هيفا بتقول كلام عن تيمو حبيبنا
سيدرا
عضو نشيط
عضو  نشيط
سيدرا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 7:34 pm

مشكور
مع اني ما بحب ول افنان ولا فنانة
بنوته ستايل
مشرف
مشرف
بنوته ستايل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هيفا تقول تامر حسني.........   هيفا تقول تامر حسني......... Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 9:46 pm

مشكوره على ردك الحلو
هههههههه

هيفا تقول تامر حسني.........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-