غروب الشمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

غروب الشمس

منتدى شبابي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوته ستايل
مشرف
مشرف
بنوته ستايل

انثى

stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Empty
مُساهمةموضوع: stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء   stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2007 5:02 pm

ده مقال مش عارفه اقول ايه استفزازي ولا ايه انا مش عارفه

المهم ان هوا مقال شفته في مجلة كل الناس لصحفي اسمه مصطفى ياسين " انا اسفه لو اهنت الصحفيين لما قلت عليه صحفي " بس هوا كاتب صحفي يظهر ان كلمة صحفي دي بقت رخيصة و اي حد بيشتريها ماعلينا
stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Db835b918exi1
- انتشرت اخباره زادت نجوميته و ازداد سعره . اصبحت صورته تملأ الصحف و المجلات .
طب لو الموضوع مضايقك ممكن اعرف حضرتك حاطط صورة تامر ليه

- و بالطبع تامر يدين لتجربة السجن بهذا التفوق و العبقري الذي اختصر له مسافات من الزمن بلا تعب و جهد .
طب دي حاجه جميله اوي لما واحد كان بيعاني عشان شركة تقبله و كان بيشتغل حاجات كتير عشان يصرف على اهله و كان كله بيرفضه و كل ده و و حضرتك بتقول ما تعبش عشان يبقى نجم و يحقق النجاح ده .. يبقى ياريت تقولي حضرتك مين هوا اللي بيتعب ؟؟

- و للعلم انا لا اقلل من شأن تامر فهو يستحق النجاح لأنه موهوب .
الله ياعم مانت من شوية بتقول تامر يدين لتجربة السجن بالنجاح اللي هوا عامله و دلوقتي بتقول يستحق عشان موهوب .. مش عارف يتهيألي كده بتناقض نفسك ممكن ؟؟؟

- لذلك نصيحة على هامش الكلام لاي فنان ارتكب غلطة فظيعة مريعة و مشينة و اعدك انك في يوم و ليلة سوف تحقق مالم تحققه طوال مشوارك .
نصيحة كمان مني لاي حد عايز يبقى صحفي مشهور يكتب مقال زي ده و صدقني وعد مني مفيش حد مش هيعرفك و ياسلام بقى لو يكون المقال ضد تامر هتلاقي جورج بوش بيتصل بيك يقولك ازيك يا استاذي الصحفي

- و يا تامر حافظ على موهبتك من فساد الواقع و احمي حنجرتك من غرور الاضواء .
لا ماتخافش هبقى اقوله يشرب ليمونادا و يانسون كل يوم في الصبح قبل ما ينزل

...

بس كده عشان انا تعبت
ya gma3aaaaaaaa ana metnrvza awy we plz law hatshkrony 3l topic dah toshkro kamaaan nany /nany 3shan hya bets3dny eny ageeb el 7agat deh
asly????????wla msh asly
razan
مشرف
مشرف
razan

مُساهمةموضوع: رد: stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء   stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2007 5:05 pm

وووووووووووووووووووو
سيدرا
عضو نشيط
عضو  نشيط
سيدرا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء   stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 7:35 pm

مشكورة
بنوته ستايل
مشرف
مشرف
بنوته ستايل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء   stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 9:45 pm

مشكورين على ردودكم
admin
admin
admin
admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء   stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء Icon_minitimeالخميس يونيو 28, 2007 2:20 pm

مرسي
https://grobelshams.yoo7.com

stop .. "ابن الايه"مقاله قمه الاستهزاء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-